Efectele meditației fundamentale Anuttara din Abheda Yoga

Efectele meditației fundamentale Anuttara din Abheda Yoga

– trezirea spirituală sau iluminarea, moksha, kenosis, metanoia, revelația, satori, ushta, Kevala Jnana;

– perceperea stării de vid – shuniata; starea de vid este o stare nonduală caracterizată de absența tot mai avansată (până la Absolut) a gândurilor ori, chiar, a oricăror forme de perturbații mentale;

– ieșirea din iluzie, apropierea de Adevăr, obținerea Realizării Supreme, starea de eliberare și de transcendere a suferinței;

– starea complexă și întregitoare sat-chit-ananda;

starea de extaz mistic samadhi, cu diverse grade de profunzime;

– stare de libertate interioară, transcenderea oricăror dependențe și atașamente;

– accesul prin meditație la fericirea nonduală, imuabilă, eternă;

– împlinirea interioară prin meditație;

– simțim un suport interior în orice moment și, dacă avem deschidere devoțională, simțim că se amplifică mult credința în Dumnezeu;

– nu avem niciodată teamă de singurătate iar a fi singuri nu mai este decât un prilej de a savura profunzimile propriei ființe;
în plus, persoanele care au o deschidere devoțională simt, după obținerea unei anumite treziri spirituale, intuiția spontană că nu sunt singure niciodată, pentru că sunt in Inima lui Dumnezeu și Dumnezeu este în Inima lor;

– armonizarea corpurilor subtile și „alinierea” lor;

– starea de unitate cu orice ființă, empatie ușor de realizat – chiar instantaneu;

– capacitate de comunicare cvasi-telepatică;

– șansa amplificării nebănuite a eficienței spirituale în orice activitate;

– capacitate de dedublare conștientă în planul astral;

– vis conștient;

– intuiție spirituală;

– eficiența practicii asanelor și pranayama este mult imbunătățită;

– înțelegerea spontană și profundă a naturii relației maestru spiritual-discipol;
această relație este mult mai profundă decât simpla transmitere a unor informații și conține și transmiterea subtilă, paranormală, la nivel de „sămânță” a măiestriei în direcția respectivă;
această relație este biunivocă și necesită ca discipolul să se raporteze la maestrul său ca la ghidul său spiritual absolut;
persoana simțită de discipol sau elev ca fiind maestrul său spiritual trebuie să se raporteze în mod autentic la elev sau discipol ca fiind fiul său spiritual;
dacă aceste condiții nu sunt asigurate, Transmiterea este parțială sau nu are loc;

– intuirea firească și spontană a Ordinii Universale;

– imposibilitatea ori dificultatea de a fi hipnotizați, de a fi manipulați de alții ori de propria noastră minte ;

– capacitate de a transcende cu ușurință anxietatea, angoasa, frica sub toate formele ei;

– o minte calmă, ușor de organizat;

– bun simț natural;

– starea de înțelepciune, mărirea coeficientului de inteligență și de inteligență emoțională, chiar și în situațiile în care persoana nu a beneficiat de educație;

– capacitate de a avea succes aproape în orice alt tip de meditație;

– transcenderea nevoii de confirmare ori afirmare a propriei valori, apărând o stimă de sine firească și de nezdruncinat;

– ameliorarea ori eliminarea dificultăților de identificare interioară, stabilitate emoțională, mentală și control natural al senzațiilor și percepțiilor;

– transcenderea viciilor, dependențelor penibile de anumite obiceiuri dăunătoare;

– tendință de a alege din viață ceea ce este esențial, în mod conștient și legitim;
există multe ocupații care pot fi interesante dar în ansamblul „economiei” timpului nostru „nu merită” să le avem;
ar fi posibil să ne petrecem toată viața jucând
table ori poker dar acest lucru ar fi o irosire penibilă a resurselor existenței;

– înțelegere spontană a semnificației evenimentele unei vieți, incluzând aici nașterea, iubirea și părăsirea corpului fizic (așa-zisa moarte);

– părăsire conștientă a corpului prin așa-zisa moarte, o viață armonioasă cu o evoluție spirituală rapidă după aceea;

în plus, fie în infern, fie în paradis putem accesa realizarea spirituală obținută, controlându-ne apoi cu mare ușurință condițiile existenței;

– control mult mai ușor al energiilor sexuale cu condiția de a ne dori aceasta;

– autenticitate în tot ce facem și un farmec personal ce derivă din faptul că suntem autentici în ceea ce oferim celorlalți și în felul în care ne trăim propriile emoții, limite, nevoi, ori bucurii;

– putere de a găsi menirea noastră spirituală din această viață și de a o împlini;

– capacitate de a iubi foarte mare – dacă dorim aceasta;

– putere de a face față mult mai bine încercărilor inerente unei relații de cuplu sau orice alt fel de relații cu alte persoane sau ființe din exterior – relațiile de muncă, relațiile de coordonare, subordonare sau de colaborare;

– transcenderea tendințelor inferioare, malefice, a tendințelor spre manifestarea violenței ori a lipsei de respect față de alte ființe;

criminalii înrăiți se transformă subit în ființe binevoitoare, care urmăresc ori apără binele cu fermitate;

– performanțe artistice ieșite din comun;

– performanțe semnificativ mai mari în solicitări fizice intense și rezistență la suferințe deosebite;

– rezultate mult mai bune în practica oricărui sport și mai ales la sporturile care necesită o concentrare specială și o rezistență emoțională de excepție (de exemplu tenisul, tirul si altele).

 

 Leo Radutz (yogacharya), fondatorul sistemului Abheda, inițiatorul Revoluției OMului Bun

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to Top