Cum folosim drojdia inactivă

Veti putea fi in contact cu noi,
primind articole despre yoga si tantra,
anunturi despre cursuri și evenimente
pe grupul de Telegram

Yoga Meditatie Tantra cu Leo Radutz
https://t.me/yogaromania

Cum folosim drojdia inactivă

Din ce se obțin fulgii de drojdie uscată inactivă

Spre deosebire de drojdia utilizată la coacerea pâinii, care este activată, celulele din fulgii de drojdie uscată sunt dezactivate în urma un proces special.

Produsul final este prezentat și ambalat sub formă de fulgi de drojdie uscată inactivă, fiind ideal pentru vegani și vegetarieni.

Pentru ce căutăm fulgii de drojdie uscată inactivă:

 

♥ Sunt o sursă bogată şi completă de proteine

Fulgii de drojdie inactivă conţin cei nou aminoacizi esenţiali care se găsesc în proteinele de origine animală.
De aceea, ei fac parte dintre puţinele opțiuni vegane care se califică ca o proteină completă.
Din fericire, două linguri din fulgi de drojdie uscată inactivă conţin 10 gr de proteine,
Acest lucru înseamnă nu numai că asigură saţietatea, dar ajută şi la menţinerea tonusului muscular sănătos.

Sunt o sursă sănătoasă de fibre

Două linguri de fulgi de drojdie uscată inactivă conţin 4 grame de fibre solide.
Pe lângă faptul că asigură senzaţia de saţietate, fibrele sunt necesare pentru promovarea sănătăţii digestive.
Ele ne asigură un tranzit intestinal regulat.

Sunt bogaţi în antioxidanţi

Fulgii de drojdie uscată inactivă au o concentraţie ridicată de antioxidanţi, în special glutation.
Acesta este esenţial pentru protejarea celulelor împotriva stresului oxidativ şi eliminarea toxinelor din organism.
Cu cât înaintăm în vârstă, producţia de antioxidanţi scade și avem nevoie de aport crescut de glutation.

♥ Fulgii de drojdie inactivă reprezintă o sursă bogată de vitamina B12

Vitamina B12 este necesară pentru producerea celulelor roşii din sânge şi menţinerea sănătăţii sistemului nervos.
Deficitul de vitamina B12 poate duce la anemie şi poate sta la baza onor afecţiuni neurologice.
În mod normal, obţinem această vitamină din produsele de origine animală (ouă, lactate), dar și din produse vegetale.

De aceea veganii şi vegetarienii au nevoie de o sursă suplimentară de vitamina B12.
Aceasta poate consta în fulgii de drojdie uscată inactivă, care sunt de provenienţă vegană.
Două linguri la fiecare două zile sunt de ajuns pentru a asigura tot necesarul de vitamina B12.

Stabilizează nivelul glicemiei din sânge

Fulgii de drojdie uscată inactivă conțin un nivel scăzut de zahăr, de aceea pot ajuta la stabilizarea nivelului glicemic din sânge.
Acest lucru atrage după sine:

  • reducerea poftelor pentru anumite alimente
  • creşterea nivelului de energie,
  • îmbunătăţirea somnului
  • scăderea riscurilor bolilor metabolice.
Ajută la reducerea colesterolului

Fulgii de drojdie uscată inactivă conţin beta glucan, un tip de fibre care ajută la reducerea nivelului de colesterol.
Beta glucanul este cunoscut pentru beneficiile sale asupra sănătăţii inimii; se găseşte şi în anumite cereale (orz, ovăz).

Cum folosim fulgii de drojdie uscată inactivă

Drojdia inactivă nu conduce la creșterea alimentelor așa cum o face cea de brutărie, dar oferă gust și aromă alimentelor, alături de nutrienți vitali.
Datorită aromei lor de nuci şi parmezan, fulgii de drojdie uscată inactivă se pot adăuga la multe mâncăruri, ori se presară peste:

  • salate
  • piure de cartofi sau de conopidă
  • supe creme
  • chifteluțe din legume
  • soteuri
  • paste
  • ouă
  • tofu
PONT

Putem utiliza fulgii de drojdie uscată inactivă în combinaţie cu nucile caju înmuiate și blenduite, pentru a obţine un sos vegan cu aromă intensă de brânză.

Cu două linguri de fulgi de drojdie uscată inactivă corpul nostru primește 50 mg sodiu, 6 g carbohidraţi, 4 g fibre şi 10 g de proteine.

 

 Leo Radutz, fondatorul sistemului Abheda, inițiatorul Revoluției OMului Bun

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to Top