Nabhiasana - postura pentru foc interior și abdomen armonios

Scris de 
Ananda Kali
 - text de 
2 minute
ABHEDA este o revoluție etică, morală și de suflet care poate schimba cu adevărat lumea... dacă începem întâi cu noi.” - Acharya Leonard

Nabhiasana - postura ombilicului este o postură simplă, posibil de executat aproape de către oricine indiferent de vârstă si starea de sănătate, extrem de intensă ca si efecte subtile si fizice si care permite o transformare rapidă a practicantului.

Indicaţii, efecte şi beneficii ale acestui procedeu

Nabhiasana amplifică foarte mult si armonizează focul subtil stimulând în mod natural capacitatea noastră digestivă, vointa, curajul, capacitatea de actiune, protectia fată de boli.
Postura contribuie la reducerea abdomenului mărit, deformat si este o sansă semnificativă pentru orice bărbat sau femeie de a obtine o suplete deosebită în mod armonios.
Această postură constituie, de asemenea, un tonic natural puternic pentru întregul organism.

Tehnica de execuţie

Poziţia de pornire este aşezat la sol, cu picioarele întinse în faţă, cu mâinile pe lângă corp, orientate cu faţa în jos. Inspirăm profund integral, contractăm gradat şi ferm centura abdominală împreună cu muşchii picioarelor pentru a ridica progresiv picioarele, astfel ca acestea să formeze un unghi de aproximativ 30 - 45 de grade cu solul.
Ridicăm apoi capul cât mai mult posibil, întinzând mâinile paralele oarecum în direcţia gleznelor.
Centura abdominală va trebui, în cazul acestei posturi, să fie contractată foarte intens.

Postura poate fi redusă prin ridicarea picioarelor la un unghi mai mare de 30-45 de grade (intensitatea minimă se obşine când picioarele sunt verticale), urmând ca, în timp, să facem eforturi pentru a realiza corect postura.

Urmărim să menţinem respiraţia preponderent pe plin, ca înotătorii.

Concentrarea și conștientizarea în timpul execuției

Conform ințierii de la curs

Concentrarea și conștientizarea imediat după execuție

Conform inițierii de la curs

Greşeli posibile şi remedii

Capul trebuie ridicat in mod semnificativ, iar picioarele nu trebuie lipite.
NU ne ridicăm doar pe fese.
Urmărim ca picioarele să fie pozitionate simetric fată de axa corpului iar tălpile este bine să fie relaxate.

Contraindicații

Gravidele au mare nevoie de efectele acestei posturi, dar este bine să realizeze postura cu prudentă în ultimele 3 luni de sarcină.
Nu există alte contraindicatii.

S-ar putea sa iti placa si

Abheda Yoga este o cale deosebită, rară, care poate cu adevărat să ne transforme. Putem dezvolta chiar și ceea ce nu am primit prin naștere și genetică sau nu am reușit să realizăm prin educație și alte influențe formatoare.
Acharya Leonard
Copyright Abheda Yoga 2021 © Toate drepturile rezervate.
magnifiercross