„Arderea karmei” prin Meditaţia Transcenderii în ştafetă- silent retreat

Meditația Transcenderii în ștafetă – Prasarana Paramita

este o meditație foarte profundă ce poate dura, în funcție de dorința și aptitudinile noastre – chiar și 24 ore,

reușind să realizăm un efort in grup, deși fiecare este liber și poate medita… ori pleca… ori chiar poate reveni dupa un timp.

Se face odată pe lună și pot participa doar cursanții Abheda Yoga

ce au primit cel puțin inițierea în Meditația Fundamentală.

Avantaj:

se poate beneficia aproape individual de indrumarea și impulsionarea profesorului

De ce facem Prasarana Paramita – Meditația stafetă a transcenderii limitărilor ?

Prin aceasta putem obține

– acumularea unui mare sau, chiar, gigantic merit spiritual

– pași semnificativi către cucerirea transcendenței divine în propriul nostru univers interior sau, chiar, Realizarea Spirituală Supremă

– amplificarea aspirației spirituale

– amplificarea farmecului personal

– trezirea sufletului

– disciplină mentală și putere de focalizare mental– stare de eroism spiritual

– amplificarea în ființa nostră a aspectelor corespunzătoare Mahayana, modalitatea celui care parcurge Calea Spirituală pentru binele celorlalți

– dobândirea capacității de a face față unor eforturi spirituale susținute și independența de prezenta confortului

– maturizare spirituală

– trezirea energiei Kundalini și ascensiunea ei pe coloană

– capacitate de raportare eficientă la Arhetipul divin polar opus, Shiva sau Suprema Shakti

– transcenderea limitelor ce ne împiedică să iubim

– spiritualitate în mijlocul vieții

– o savoare specială în care simțim integrarea divină și puritatea Inimii interioare ce poate rămâne mult timp după meditație

– stare de înțelepciune
– transcenderea unor probleme karmice importante ce ne blocau evoluția spirituală

– este o ocazie ce ne permite să ne asumăm un tapas consistent în zilelele următoare

– putem suplini într-o zi o parte din ceea ce nu am practicat în mod regulat.

 

Reguli de urmat în meditație

– se menține mauna în mod desăvârșit în spațiul sacru ; comunicarea se face prin semne ori bilețele;
– mișcările se fac în tăcere sau cu minimum de zgomot, dacă ne deplasăm facem aceasta tiptil și avem maximum de respect față de activitatea celorlalți;
– nu se folosește telefonul mobil decât pentru comunicări în scris minimale;
– nu se doarme în spațiul destinat acțitivității și nu se stă în poziție culcat;
– dacă există situația în care trebuie să strănutăm sau să tușim, realizăm aceasta punând un obiect textil la gură (tricou, fular, pulover) pentru a amortiza sunetul;
– în spațiile în care este permisă comunicarea verbală acesta se va face cu voce scăzută și după ce ne asigurăm că ușa este închisă;
– nu se mănâncă decât în bucătărie și nu se mestecă gumă;
– dacă avem manifestări mai zgomotoase datorate energiei Kundalini, ne retragem la o distanță mai mare față de grupul principal de yoghini ce meditează.

Sugestii de urmat în meditație

-este bine să participăm chiar de la început, ritualul de începere amplificând semnificativ șansele noastre spirtuale;
– daca realizăm Ananta în picioare cu Aswini Mudra cumulând cel puțin 4 ore, a doua zi (chiar dacă nu dormim toată noaptea) este foarte probabil că nu ne va mai fi somn deloc ;
– este bine să avem un carnețel in care să ne notăm foarte succint ideile importante ce ne apar;
– este bine să ne păstrăm cumpătul si, mai ales, să fim perseverenți; dacă totusi am adormit, cu prima ocazie reluăm;
– este înțelept să utilizăm ceaiul verde si alte plante medicinale legale cu efecte revitalizate si elevante, înainte și în timpul meditației;
– este bine să măncăm cât mai puțin ori chiar deloc;
– dacă totuși, mâncăm, este bine să facem aceasta cât mai conștient și să transformăm actul de a mânca într-un act sacru;
– evitați a realiza meditație pe muzică (oricum, aceasta este permisă doar în spațiul destinat asanelor sau în vestiar);
– efectele mai importante apar la sfarșit și este posibil, chiar, să fie atât de specială sau intensă starea încât să nu mai dorim să ieșim din meditație (la sfârșit); este, deci mai bine să urmăm meditația pănă la capăt.

 

 Leo Radutz (yogacharya), fondatorul sistemului Abheda, inițiatorul Revoluției OMului Bun

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to Top